Obserwatorzy

czwartek, 27 lutego 2014

Moja córka jest ośmiornicą :-)


I to tłumaczy dlaczego tak rzadko tu goszczę:-)
Dzisiaj mało biżuteryjnie ale czasami trzeba się realizować w innych przedsięwzięciach. Przebranie to też swego rodzaju biżuteria na balu karnawałowym :-). Krótki instruktaż dla zainteresowanych: 1. 4 pary rajstop mocno kryjących- ja nabyłam w second hand 2. Bluzeczka pod kolor do rajstop - fajnie wygląda z połyskliwego materiału 3. czapeczka ton w ton 4. Papier bądź wata do wypełnienia rajstop- ja użyłam miękkich ecoręczników papierowych, następnie zamocowałam je na pasku owijając i przyszywając wokół niego 5. kosmetyki kolorowe- ja użyłam korektora fioletowego z Kryolan, podkładu do rozjaśniania cieni pod oczami z Kryolan, kredka do oczu czarna, lakier do paznokci fioletowa perła I przebranie gotowe a dzieciaczek przeszczęśliwy :-) Pozdrawiam

2 komentarze: